יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

ברימאג

הפעם לא מדובר באוכל, הפעם מדובר באיכות שירות של חברה למוצרי חשמל.
הכיריים שלנו שקנינו מברימאג (של BEKO) התקלקלו (תודות לאחי).
כאשר התקשרנו לברימאג לקבל שירות תיקונים על המוצר (שכבר אינו באחריות, כי עברה שנה), אמרו לנו כי עלות התיקון היא 250 ש"ח, במידה ולא נהיה בבית כשהטכנאי מגיע, לא נקבל שירות ובכל זאת נחויב ב-250 ש"ח.
סיכמו איתנו על אינטרוול זמן של 13:30-17:00 על בסיס הודעה מהטכנאי של חצי שעה לפני הגעה (בניגוד לחוק הקובע כי אינטרוול כזה יהיה פחות מ-3 וחצי שעות).
מעבר לעובדה שאישתי היתה בבית בכל הזמן הזה, הטכנאי צילצל ב-4 ואמר שיגיע בסביבות 4 וחצי, 5. בסביבות 5 ומשהו הוא התקשר להודיע שיאחר (בכמה? לא יודע). בסוף בשעה טובה הוא הגיע ב-7 ומשהו. הוא תיקן את הבעיה בלי בעיה.
אז מה הבעיה - 6 שעות שחיכינו בבית לבואו של הטכנאי.
כמובן ששירות לקוחות, כולל המנהל (כנראה נציג שלא ענה לטלפון באותו הזמן) דחו את בקשתי לקבל סוג כלשהו של פיצוי.
אז מה אני מבקש?
אל תקנו מוצרים מברימאג.
איזה מוצרים?
LG,BEKO,KENWOOD,GRAETZ,MOTOROLA,APEX,BABYLISS,CHROMEX.
האמת שאחרי שאני רואה את הרשימה, זה לא כל כך קשה לא לקנות את המוצרים האלו, מדובר בסופו של דבר על מוצרי WHITE LABEL שאפשר לקנות כל חברה אחרת במקומם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה