יום שני, 30 באפריל 2012

מקס ברנר - סניף רמת החייל ת"א


ציון כללי:
האמת שמגיע להם יותר, אבל מכיוון ש-5 כוכבים אני נותן רק למקומות שחובה ללכת ואני אחזור אליהם בכל מצב שהוא, הם לא קיבלו ממני 5. תתייחסו לזה כאל 4 וחצי. מקס ברנר משלב יפה בין מסעדה שמגישה אוכל רגיל (שניצל, סנדוויצ'ים וכו') לבין בית קפה שמגיש קינוחים ומשקאות שכמעט לא קיימים בארץ (כן, הייתי בבית השוקולד בראש פינה). אני חושב שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב בתפריט העשיר של מקס ברנר. לאחר שעשינו חבר מועדון, קיבלנו הטבה של סיגר שוקולד (לכבוד פסח אני חושב). כך שביום שישי האחרון יצאנו אני ואישתי למסעדה/בית הקפה.
אז אם אתם מחפשים בית קפה שנעים לשבת בו, עם אוכל, קינוחים ושתיה איכותיים וטעימים ולא אכפת לכם להוציא הרבה כסף על זה, אז לכו.

האוכל:
אני באמת חושב שלגבי רוב המנות במקס ברנר אין מנה שעשויה לא טוב או שלא טעימה באופן גורף, אלא יותר תלויה בטעמים של הסועד עצמו. הזמנו סיגר פרלין שוקולד (חינם עם ההטבה, מחיר השוק: 48 ש"ח) שוקולד חלב, שוקו פופס עם שוקולד חלב (23 ש"ח) ולטה בננה ספליט וקרם שוקולד עם שוקולד לבן (29 ש"ח). הסיגר הוא גליל של קרם נוגט (אני מניח אבל לא בטוח) שמצופה בשוקולד חלב עם פיצפוצי אורז ושברי אגוזים. הוא מוגש עם מטבל שוקולד לפי בחירה (לבן, חלב או מריר, לקחנו את החלב). לדעתי הוא לא טעים במיוחד וממנו לא נהניתי. אני מעדיף מנות אחרות שלדעתי הרבה יותר טעימות.
השוקו פופס עם שוקולד חלב הוא מעין שוקו שבתוכו יש כדורי ופל קטנים מצופים שוקולד (די דומה לקליק כדורים). אישתי אמרה שהמשקה טעים (אני לא טעמתי).
הלטה הוא שייק העשוי משילוב של שוקולד לבן איכותי מומס ובננות. הוא ממש טעים ומבחינתי זה המשקה שאני מזמין כשאני הולך לשם.
שוב, הציון נובע מתוך הטעם האישי שלי, יכול להיות שמישהו אחר יאהב מאוד את סיגר השוקולד.

שירות:
קודם כל אני חייב לציין שנעים לשבת במקום, ולמרות שביום שישי בערב המקום מפוצץ בילדים רועשים שלחלקם אפילו לא יצאו חצ'קונים, עיצוב המסעדה והאקוסטיקה מצליחים להעלים בצורה טובה את העובדה הזאת ולאפשר חוויה של ערב אינטימי יחסית. בנוסף, אני אוהב את העיצוב של בית קפה/מפעל שוקולד/חנות שוקולד. יש בזה משהו מקסים ונעים.
לגבי השירות, השירות היה מעולה. כל אחד מהמלצרים שפנינו אליו שירת אותנו באדיבות ומהירות (למרות שלא תמיד היה מדובר במלצר של השולחן שלנו). למעט טעות אחת קטנה, כאשר הגענו אמרנו שיש לנו את ההטבה ולקחו לנו את כרטיס החבר בשביל לוודא, כשקיבלנו את החשבון כן חייבו אותנו על הסיגר. כמובן שלאחר שדיברנו עם המלצר, הוא לקח את הכרטיס ומייד הגיש לנו חשבון מתוקן. כשאני אומר שהשירות טוב, הוא נובע מהמלצרים, אדיבים, זריזים. לאחר שהושיבו אותנו מייד קיבלנו את התפריטים. המלצר שלנו נתן לנו זמן סביר להחליט מה אנחנו רוצים וחזר בתום הזמן הזה לקחת את ההזמנה. כלומר, התיזמון בין המארחת למלצרים במסעדה מעולה. הבעיה מתחילה בדברים שלא מתוזמנים, כמו למשל, מתי בנאדם מזמים חשבון, מה קורה אם יש צורך לתקן את החשבון? המלצרים מפצים באופן יחסי על הבעיות האלה. עם זאת , אני יכול להגיד שלא היו מספיק מלצרים במשמרת (יום שישי בערב), והמלצרים עם כל היכולת והניסיון שלהם, הצליחו להסתיר אבל לא להעלים את הבעיה. כשרצינו לתקן את החשבון, חיפשנו נואשות מלצר בסביבתינו עד שהגיע אחד כזה.
לבעלי המקום, לתשומת ליבכם סוגיית התקינה במשמרות.

עלות תועלת:

אני חושב שהמחירים של המנות שלקחנו מעט יקרים. נכון, הסיגר היה חינם. אבל לקחת על קינוח כמעט 50 שקל (ולא, זה לא אמור להספיק ל-2 אנשים), זה מוגזם. גם השתיה די יקרה לדעתי (אני חושב שלקחת מעל 20 ש"ח על משקה ללא אלכוהול זה מוגזם, גם אם מדובר בשוקולד איכותי וקצת פרי). מה שכן, לחברי מועדון יש הנחה של 10% שניתנה לנו (עדיין יקר).
אני מקווה שמנהלי הרשת יתחשבו במחאה החברתית שהיתה בקיץ ובמחאה שהולכת חזק בפייסבוק היום נגד מחירי בתי הקפה, ויורידו את המחירים ומחיר שפוי. אני אוהב לבוא למקום, אבל בגלל המחירים שלו אני הולך פחות (במחיר של קינוח אישי אפשר לקנות המבורגר בהמבורגריה טובה או מנה עיקרית אחרת במסעדה סבירה).
נכון, טעים, מיוחד, אבל לא ממש מצדיק את המחירים הגבוהים.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה